Zamknij X Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacji zapisywanych w plikach cookies używamy w celach statystycznych oraz w celu dostosowanie strony do indywidualnych potrzeb
użytkowników. Możesz zmienić ustawienia dotyczące przechowywania oraz uzyskiwania dostępu do plików "cookies" w swojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę
na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.

podwawelski.pl
Aktualnie jesteśAktualnie jesteś: Strona główna Inwestycje „Camel Trophy” koło Polo Marketu Aktualnie jesteś
1 2 3 4 5
Strona główna Inwestycje „Camel Trophy” koło Polo Marketu
„Camel Trophy” koło Polo Marketu Drukuj Email
sobota, 18 września 2010 13:20

Wewnętrzna droga osiedlowa wzdłuż bloku nr 10 na osiedlu Podwawelskim przypomina fragment odcinka specjalnego rajdu samochodów terenowych. Ilość i głębokość występujących w niej dziur jest wręcz niespotykana nawet w przeciętnych, bitych wiejskich traktach, nie mówiąc już o asfaltowej osiedlowej drodze dojazdowej, mającej służyć lokatorom bloku, którzy się przy niej znajduje.

Powodem takiego stanu nawierzchni jest fakt, że jezdnia z miejscami parkingowymi przy bloku numer 10 jest również drogą dojazdową do części magazynowej stojącego obok Polo Marketu, przez co codziennie jeżdżą nią ciężkie, wyładowane towarem samochody dostawcze. To one właśnie niszczą niedostosowany do ich masy asfalt, który pęka pod zbyt dużym naporem tworząc gigantyczne dziury. Dziury, na których normalny samochód osobowy może urwać zawieszenie i których nie da się nawet ominąć, ponieważ droga jest wąska, a dodatkowo po obu jej stronach zaparkowane są samochody mieszkańców bloku...
Właścicielem drogi jest formalnie Spółdzielnia Podwawelska, która odpowiada tym samym za jej stan. Winowajcą obecnego stanu nawierzchni są jednak samochody dostarczające towar do Polo Marketu. Dlatego apelujemy do władz spółdzielni o remont odcinka drogi przy bloku nr.10, który byłby współfinansowany przez Polo Market najbardziej z niego korzystający. I nie chodzi tu o zwykłe załatanie dziur, które po nadchodzącej zimie będą jeszcze większe, o ile to w ogóle możliwe, tylko o kompleksowy remont i utwardzenie nawierzchni tak, żeby wytrzymywała ona samochody dostawcze Polo Marketu.

 

 
Reklama

Sonda

Gdzie w "ósemce" chciałbyś zamieszkać?