Zamknij X Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacji zapisywanych w plikach cookies używamy w celach statystycznych oraz w celu dostosowanie strony do indywidualnych potrzeb
użytkowników. Możesz zmienić ustawienia dotyczące przechowywania oraz uzyskiwania dostępu do plików "cookies" w swojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę
na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.

podwawelski.pl
Aktualnie jesteśAktualnie jesteś: Strona główna Władze dzielnicy Aktualnie jesteś
1 2 3 4 5
Strona główna Władze dzielnicy

Władze dzielnicy



Jak głosujemy?

Email Drukuj

BUDŻET OBYWATELSKI 2015

Od 20 do 28 czerwca (włącznie) trwać będzie głosowanie na pozytywnie zweryfikowane projekty w ramach tegorocznej edycji budżetu obywatelskiego.

Głosować możemy przez internet lub w formie papierowej na specjalnie przygotowanych kartach do głosowania.

Każdy mieszkaniec może oddać głos w dowolnym punkcie głosowania, poprzez wrzucenie karty do głosowania, jednak aby głos był ważny, na projekty dzielnicowe może głosować tylko i wyłącznie mieszkaniec dzielnicy, której projekt dotyczy.

Na osiedlu Podwawelskim głosować w formie tradycyjnej będzie można w m.in. Bibliotece przy ul. Komandosów 1 (w budynku SM Podwawelska na pierwszym piętrze) w godzinach otwarcia placówki!

Aby oddać ważny głos, głosujący musi oddać głos na 6 różnych projektów zadań (w tym: 3 głosy na zadania o charakterze lokalnym w dzielnicy swojego zamieszkania i 3 głosy na zadania o charakterze ogólnomiejskim), przyznając najwyżej ocenionemu projektowi 3 punkty, a najniżej 1 punkt oraz uzupełnić wszystkie rubryki na karcie do głosowania.

UWAGA!!! Głos będzie nieważny:
1) gdy karta do głosowania będzie wypełniona niewłaściwie lub nie będzie zawierała wymaganych danych;
2) gdy dane na karcie do głosowania zostaną wpisane niewyraźnie lub zostaną wpisane w niewłaściwej rubryce;
3) gdy w wyniku weryfikacji karty zostanie stwierdzony brak podpisu pod wnioskiem lub dane osobowe lub numer PESEL będą niepoprawne;
4) gdy w wyniku weryfikacji stwierdzone zostanie, że głos został oddany więcej niż jeden raz.

ZACHĘCAMY PAŃSTWA DO GŁOSOWANIA NA PROJEKTY KTÓRE DOTYCZĄ NASZEGO NAJBLIŻSZEGO OTOCZENIA!

 

VII sesja Rady Dzielnicy VIII Dębniki

Email Drukuj

VII sesja Rady Dzielnicy VIII Dębniki

odbędzie się w dniu 8 kwietnia 2015 r. o godz. 18:00

w siedzibie Rady Dzielnicy VIII przy ul. Praskiej 52 w Krakowie

źródło: dzielnica8.krakow.pl

 

Budżet Dzielnicy na rok 2015

Email Drukuj

Rada podzieliła środki

Rada Dzielnicy VIII rozdzieliła środki wydzielone do jej dyspozycji w roku 2015.
Każda z osiemnastu dzielnic Krakowa otrzymała środki przydzielone na podstawie algorytmu, w którym:
– 40% środków przydzielono równo na każdą z dzielnic,
– 40% środków dzielonych jest proporcjonalnie do liczby stałych mieszkańców każdej z dzielnic,
– 20% środków dzielonych jest proporcjonalnie do powierzchni terenów będących własnością Gminy Miejskiej Kraków.
Zgodnie z zapisami Statutu (§ 65.1) 70% środków należy rozdysponować na:
– prace remontowe placówek oświatowych,
– budowę i modernizacje ogródków jordanowskich, zieleńców oraz miejskiej infrastruktury drogowej,
– budowę i prace remontowe osiedlowej infrastruktury sportowej i rekreacyjnej.
Z kolei w oparciu o § 65.2. co najmniej 5% środków należy przeznaczyć na realizację dzielnicowych programów wpierania osób niepełnosprawnych. Dzielnica przeznaczyć może także maksymalnie po 2% środków będących w jej dyspozycji na obsługę administracyjno-biurową Rady i Zarządu oraz zadania w zakresie komunikacji z mieszkańcami.

źródło: KROPKA

 

Nie narzekaj! Działaj!

Email Drukuj

Nie narzekaj! Działaj! Decyduj co zmienić w swojej dzielnicy – zgłoś projekt

10 mln złotych – tyle wyniesie tegoroczny budżet obywatelski Krakowa. Kwota zostanie przeznaczona na realizację zadań ogólnomiejskich. W związku ze zmianą statutów dzielnic w tym roku to radni poszczególnych dzielnic zdecydowali, czy i ile pieniędzy ze swojego budżetu przeznaczą na pomysły mieszkańców. Budżet Dzielnicy VIII Dębniki na 2015 oraz 2016 rok to łączna kwota 200 tys. zł na zadania realizowane lokalnie.
Kto może zgłosić projekt?
Projekt może zgłosić każdy mieszkaniec dzielnicy, który ukończył 16. rok życia. Propozycje do budżetu obywatelskiego mogą być realizowane tylko na terenach gminnych.
Jak złożyć formularz zgłoszenia projektu?
– wypełnij formularz zgłoszenia projektu, który dostępny jest na stronie www.krakow.pl/budzet
– zdobądź poparcie min. 15 osób
– złóż formularz do 31 marca
– formularz można składać: osobiście w Biurze Rady Dzielnicy VIII Dębniki przy ul. Praskiej 52, mailem na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
lub pocztą na adres Biura Rady Dzielnicy VIII Dębniki, ul. Praska 52, 30-322 Kraków
– weryfikacja formalno-prawna złożonych projektów trwa do 31 maja
Jak głosujemy na projekty?
– 5 czerwca na stronie www.budzet.krakow.pl ogłoszony zostanie wykaz punktów głosowania, będzie on również dostępny w Biurze Dzielnicy przy ul. Praskiej 52
– 12 czerwca – ogłoszenie listy projektów, które będą poddane głosowaniu
– 20-28 czerwca – GŁOSOWANIE – osobiście lub elektronicznie
– do 31 lipca – ogłoszenie listy projektów do realizacji

Mieszkańcy mogą uzyskać pomoc w doprecyzowaniu pomysłów na zadania, upewnić się co do możliwości ich realizacji w danym kształcie czy lokalizacji, a także oszacować koszty proponowanych rozwiązań. Komisja Budżetu Obywatelskiego Dzielnicy VIII Dębniki udziela wszelkiej pomocy przy wypełnianiu wniosków w następujących terminach (w siedzibie Rady przy ulicy Praskiej 52):
19 marca w godz. 17:30-18.30 i
26 marca w godz. 17.30-18.30.

źródło:

 

Zarząd i Rada Dzielnicy VIII - Dębniki (7 kadencji)

Email Drukuj

Zarząd Dzielnicy VIII Dębniki (7 kadencja, 2014-2018)

1. Arkadiusz Puszkarz - Przewodniczący Zarządu

2. Krzysztof Gacek - Zastępca Przewodniczącego Zarządu

3. Paweł Bystrowski - Członek Zarządu

4. Sławomir Siekacz - Członek Zarządu

5. Urszula Twardzik - Członek Zarządu

Rada Dzielnicy VIII Dębniki (7 kadencja, 2014-2018)

1. Łukasz Balon

2. Wioletta Bereziewicz

3. Paweł Bystrowski

4. Marek Dziarmagowski

5. Krzysztof Gacek

6. Halina Krawczak

7. Krzysztof Laskowski

8. Aneta Pałka

9. Bartosz Paszkowski

10. Renata Piętka

11. Arkadiusz Puszkarz

12. Piotr Rusocki

13. Sławomir Siekacz

14. Paweł Skrzypiec

15. Marek Sobieraj

16. Antoni Stawarz

17. Piotr Szewczyk

18. Rafał Torba

19. Piotr Turcza

20. Urszula Twardzik

21. Wiesław Wyrwa

źródło: bip.krakow.pl

 
Strona 3 z 36
Reklama

Sonda

Gdzie w "ósemce" chciałbyś zamieszkać?