Od 23 marca 2015 roku startuje kolejny Mobilny Punkt Obsługi Klienta MPEC. Tym razem znany już krakowianom namiot stanie na Rynku Podgórskim. Wszyscy zainteresowani zlikwidowaniem palenisk węglowych będą mogli dowiedzieć się w nim jak uzyskać na ten cel dofinansowanie oraz jak podłączyć budynek do miejskiej sieci cieplnej.
Mobilny Punkt Obsługi Klienta na Podgórzu to kontynuacja działań zapoczątkowanych przez przedsiębiorstwo w ubiegłym roku. MPOK stanie właśnie tam, gdzie wciąż czynne są piece węglowe oraz w pobliżu przebiegającej sieci ciepłowniczej. Zgodnie z tymi zasadami usytuowane zostały wszystkie wcześniejsze punkty. Pierwszy stanął pod Pocztą Główną, drugi zlokalizowany był na rogu ulic Bosackiej i Topolowej, trzeci przy Nowym Kleparzu, czwarty przy ulicy Retoryka, piąty u zbiegu ulic Tarłowskiej i Zwierzynieckiej, szósty w okolicy skrzyżowania ulic: Łobzowskiej i Siemiradzkiego, siódmy na Grzegórzkach. Każdorazowo, MPOK cieszył się dużym zainteresowaniem mieszkańców Krakowa.
Mobilne Punkty Obsługi Klienta to jeszcze bardziej dostępna forma działającego na co dzień w siedzibie MPEC Biura Obsługi Klienta. MPOK to rodzaj aktywnego Biura, które wychodząc poza mury swojej siedziby jest miejscem spotkań z krakowianami w pobliżu ich mieszkań i w dogodnych dla nich popołudniowych porach.
MPEC zaprasza na Rynek Podgórski wszystkich mieszkańców zainteresowanych podłączeniem swoich budynków do miejskiej sieci cieplnej. Od poniedziałku do piątku (23 – 27 marca) w godzinach od 15.00 – 18.00.
informacja prasowa