Zamknij X Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacji zapisywanych w plikach cookies używamy w celach statystycznych oraz w celu dostosowanie strony do indywidualnych potrzeb
użytkowników. Możesz zmienić ustawienia dotyczące przechowywania oraz uzyskiwania dostępu do plików "cookies" w swojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę
na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.

podwawelski.pl
Aktualnie jesteśAktualnie jesteś: Strona główna Inwestycje Aktualnie jesteś
1 2 3 4 5
Strona główna Inwestycje

Inwestycje



MITTURBA nowe mieszknia w Krakowie

Email Drukuj

KRAKÓW - BONARKA

www.mitturba.pl

Nowe mieszkania w Krakowie (BONARKA) ul. W. Sławka

/REKLAMA/

 

Kolejne propozycje zmian organizacji ruchu na os. Podwawelskim

Email Drukuj

Konsultacje dotyczące zmiany organizacji ruchu w rejonie ulic Twardowskiego, Dworskiej i Szwedzkiej trwają. Na pierwszym spotkaniu z mieszkańcami (które odbyło się 28 października br w Szkole Podstawowej nr 25 przy ul. Komandosów), w wyniku momentami gorącej dyskusji oraz głosowania odrzucono wersje 1 i 3 proponowanych zmian. Największą akceptacją zyskał wariant nr 2.

W oparciu o wariant nr 2 powstały dodatkowe dwie koncepcje.

Wariant 2A zakłada m.in. ruch jednokierunkowy na ul. Twardowskiego od ul. Bocznej do ul. Bułhaka (kolor zielony na mapce) oraz na całym odcinku ul. Dworskiej od skrzyżowania z ul. Komandosów do skrzyżowania z ul. Twardowskiego (kolor niebieski na mapce) oraz pozostawieniu ruchu dwukierunkowego na ul. Mitkowskiego.

Wariant 2B zakłada pozostawienie ruchu dwukierunkowego na ul. Dworskiej od ul. Szwedzkiej do końca bloku przy ul. Słomianej 2 (kolor żółty na mapce). Ruch jednokierunkowy byłby tylko na trzech fragmentach ul. Dworskiej.

Celem proponowanych przez mieszkańców zmian jest poprawa bezpieczeństwa i komfortu mieszkańców tego obszaru. 

 

Ruczaj: ZSOI nr 2 przy ulicy Lipińskiego

Email Drukuj

Parking potrzebny od zaraz

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie wystąpi o wprowadzenie zadania na listę rankingową inwestycji wnioskowanych do Wieloletniej Prognozy Finansowej i Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Krakowa – potwierdza w piśmie z 29 września br. Andrzej Olewicz, zastępca Dyrektora ds. Dróg

Wyodrębnienie miejsc postojowych czy ewentualna budowa niewielkiego parkingu wzdłuż budynku szkoły (bo ze względów formalnych tylko ta lokalizacja może być brana pod uwagę) wymaga jednak sporządzenia dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi oraz zabezpieczenia środków finansowych na realizację w budżecie Miasta Krakowa. To jednak daje nadzieję, że problem Zespołu Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 2 usytuowanego wewnątrz osiedla został dostrzeżony.

Więcej…
 

Park Dębnicki: ZZM przejmie parking

Email Drukuj

 

KROPKA: Parking znajdujący się w obrębie Parku Dębnickiego pozostaje nadal w trwałym zarządzie Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie.

Więcej…
 

Jak ograniczyć tranzyt samochodów przez osiedle Podwawelskie?

Email Drukuj

Trzy warianty zmiany organizacji ruchu w rejonie ulic Twardowskiego, Dworskiej i Szwedzkiej. Pierwsza z zaprezentowanych koncepcji wydaje się być najlepszą to jednak nie oznacza, że nie można wprowadzić do niej pewnych modyfikacji. Zmiana układu ruchu na osiedlu Podwawelskim powinna iść w parze z działaniami na rzecz wprowadzenia Strefy Płatnego Parkowania.

Projekt 1

Projekt 2

Projekt 3

 
Strona 5 z 94
Reklama

Sonda

Gdzie w "ósemce" chciałbyś zamieszkać?