Wpisany przez Administrator
|
piątek, 19 września 2014 07:45 |
Couponauda.in, nowy portal z kodami rabatowymi do sklepów internetowych wchodzi właśnie na rynek indyjski. Portal jest częścią krakowskiej grupy International Coupons, która działa już w kilkunastu krajach na świecie. W Polsce pod nazwą kodyrabatowe.pl oraz m.in. w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii czy Brazylii.
Portal ma na celu dostarczenie indyjskim użytkownikom najbardziej atrakcyjnych kodów rabatowych, voucherów i zniżek do sklepów internetowych. Można tam znaleźć oferty zarówno największych sklepów, działających pod szyldami znanymi na całym świecie (Amazon, Bata czy KFC), jak i lokalnego e-biznesu, skupionego głównie na indyjskim rynku (Yebhi, Flipkart, czy Kyazoonga).
- Do wejścia na rynek indyjski szykowaliśmy się od pewnego czasu, z uwagą przyglądając się rozwojowi e-commerce w tym kraju. Obecnie jest to rynek, który rośnie najszybciej na świecie za sprawą coraz powszechniejszego dostępu do sieci i bogacącej się klasy średniej, która nie ma czasu na tradycyjne zakupy. Perspektywy są obiecujące, bo według sierpniowej analizy oddziału PwC w Kalkucie w najbliższych latach firmy z całego świata zainwestują tam nawet 20 miliardów dolarów na rozwój infrastruktury i logistyki - mówi Alan Steczko, Indian Market Manager portalu Couponada.in.
Obecnie w Indiach jest niespełna 250 milionów internautów, co oznacza, że nieco ponad 19% populacji ma dostęp do sieci. W tym roku przynajmniej raz zakupy przez sieć zrobiło 25 milionów użytkowników, a według prognoz do 2020 roku liczba ta wzrośnie do ponad 100 milionów. W zeszłym roku wydano tam ponad 2 miliardy dolarów na e-zakupy, co stanowi ponad 3% całej wartości zorganizowanego handlu. Najbardziej popularnymi kategoriami kupowanych produktów są tam elektronika (34%), odzież i dodatki (30%) oraz książki (15%).
/informacja prasowa/
|