Zamknij X Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacji zapisywanych w plikach cookies używamy w celach statystycznych oraz w celu dostosowanie strony do indywidualnych potrzeb
użytkowników. Możesz zmienić ustawienia dotyczące przechowywania oraz uzyskiwania dostępu do plików "cookies" w swojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę
na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.

podwawelski.pl
Aktualnie jesteśAktualnie jesteś: Strona główna Biznes Firmy NA JESIEŃ - MISTRZOWSKA KREACJA OD BONARKI Aktualnie jesteś
1 2 3 4 5
Strona główna Biznes Firmy NA JESIEŃ - MISTRZOWSKA KREACJA OD BONARKI
NA JESIEŃ - MISTRZOWSKA KREACJA OD BONARKI Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 03 września 2014 09:54


Jesienna kampania reklamowa centrum handlowego Bonarka City Center z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, zwiastująca nadejście nowych kolekcji, może być śmiało nazwana „mistrzowską” przynajmniej z kilku powodów.

Liczy się pomysł
Po pierwsze – inspirowana jest nie byle kim, bo samym Mistrzem Twardowskim, pierwszym człowiekiem, który wylądował na Księżycu. To właśnie legenda o krakowskim alchemiku, który wszedł w konszachty z diabłem, stała się natchnieniem do najnowszej reklamy Bonarki. Jednym z symboli Twardowskiego jest właśnie kogut, do którego również w bardzo zgrabny sposób nawiązuje główny slogan: „Trend zapiał”. A skąd inspiracja taką postacią? Cała tegoroczna kampania reklamowa subtelnie odwołuje się do najciekawszych historii oraz osobistości powiązanych z Podgórzem, dzielnicą leżącą na prawym brzegu Wisły i kryjącą w sobie ogrom nieodkrytych ciekawostek. O wiele mocniej podgórski koncept rozwijany jest w działaniach prowadzonych z lokalną społecznością, takie jak dziecięce warsztaty, wakacyjne wycieczki czy inne okolicznościowe imprezy.

W roli głównej – gwiazda
Ambasadorką Bonarki jest już trzeci rok z rzędu jedna z najpopularniejszych polskich aktorek, ikona współczesnej mody – Małgorzata Kożuchowska. Z właściwym sobie wdziękiem zachęca do odwiedzin krakowskiego centrum handlowego, swoim modowym autorytetem gwarantując, że za każdym razem będzie to wizyta udana. W reklamie ukryty jest jeszcze jeden smaczek – otóż po raz pierwszy można oglądać gwiazdę na Księżycu…

Wykonanie – pierwsza klasa
Zdjęcie, które można oglądać na billboardach i citylightach w całym Krakowie oraz w lokalnej prasie, wykonane zostało przez uznanego w świecie mody Marcina Tyszkę, najlepszego polskiego fotografa fashion. Nad strojem, uczesaniem oraz makijażem Małgorzaty Kożuchowskiej czuwali najlepsi styliści. Pomysł na kreację, jak i całą tegoroczną kampanię, pochodzi od Firmy Reklamowej KUC, pracującej dla Bonarki od czterech lat. Rezultatem ich wspólnej pracy musiała być mistrzowska reklama.

/informacja prasowa/

 

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych te-renów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. m2 powierzchni użyt-kowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „U Siemachy” o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.

 

 
Reklama

Sonda

Gdzie w "ósemce" chciałbyś zamieszkać?